Meer dan alleen telefonie!

74% van alle organisaties gebruikt regelmatig chat in combinatie met telefonie. Speel je hier niet op in, dan zoekt je klant naar alternatieven (bijv. Whatsapp). Maar staan de (persoons)informatie en berichten van je klant op een veilige plek? Veilige chat is een eerste stap om een volwaardige aanbieder te zijn van moderne communicatie.

Stel je ultieme bereikbaarheid in tot in detail

Coligo REACH is de mobiele app die je in staat stelt de regie te nemen over je eigen bereikbaarheid. Bepaal wanneer, via welk device en voor wie je bereikbaar wilt zijn.

Chat verhoogt productiviteit en samenwerken

Chat zit standaard in onze Unified Communications-oplossing, zonder extra kosten. Naast telefonie is chat een krachtig communicatiemiddel:

  • Afleiding vermindert de prestaties van medewerkers tot 20%. Medewerkers vinden chat minder afleiden dan telefonie.
  • Aanwezigheidsstatussen zijn zichtbaar. Medewerkers kiezen voor interactie of stellen dit uit naar een geschikt moment.
  • Door groepschat werken medewerkers vaker in groepsverband, ook tussen verschillende afdelingen.
  • Teksten, gesproken berichten, bestanden en foto’s lopen over één tijdslijn. Informatie delen is snel en concreet.

Zichtbare klanttevredenheid met video en dashboards

Ruim 35% geeft de voorkeur aan het zien van een supportmedewerker. Bijna 63% keert sneller terug naar een bedrijf met videochat met de verkoopbinnendienst. Videochat maakt een bedrijf persoonlijker. Bovendien kan je gebruik maken van schermdelen, waardoor de klantenservice minder tijd en kosten maakt per call. Wij maken dit realtime zichtbaar via dashboards voor managers en supervisors.

Softphones, DECT én bureautoestellen

Kosten besparen voor je klanten doe je eenvoudig met softphones, omdat er geen eenmalige uitgaven zijn voor telefoontoestellen, bekabeling, installatie en PoE switches. Maar sommige gebruikers hebben toch een grote voorkeur voor bureautoestellen. Bovendien is een softphone in de kantine of magazijn niet altijd praktisch. Met onze oplossing hoef je geen concessies te doen. Alles is mogelijk, zodat jij altijd een passende selectie kan maken voor je klanten.

Sluit meer deals sluiten met videopresentaties

Gezichtsuitdrukkingen en lichaamstaal zijn 30% tot 50% van onze communicatie. Salesafdelingen die werken met telefonie én videobellen sluiten gemiddeld meer deals, omdat zij ook inspelen op non-verbale communicatie. Heeft je klant een geslaagde meeting gehad? Laat ze geen offertes e-mailen, maar introduceer videobellen. Je klant kan direct bezwaren toetsen die zij horen én zien. Stel je klant de vraag hoe de salesafdeling communiceert met klanten en bekijk hoe je samen de interactie kan verbeteren.

De oplossing van deze tijd voor de receptie

De receptionist heeft inzage in ieders realtime beschikbaarheid, zodat gesprekken efficiënt kunnen worden gemanaged. Geïnformeerd worden over gesprekken kan zowel telefonisch als via chat – of beide gelijktijdig. Dit wordt mogelijk gemaakt via een intuïtief digitaal instrumentenpaneel. Interne telefoonboeken of contactpersonen invoeren is bovendien niet langer nodig. Elke medewerker met een extensie is automatisch onderdeel van de contactpersonenlijst.